⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پاپ سوکت مدل AS121

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: تمامی مدل های گوشی و تبلت
  • سایر توضیحات: کمک به نگه داشتن بسیار راحت، آسان و با امنیت انواع...
  • امکان چرخش 360 درجه: دارد
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پاپ سوکت وسیله ای بسیار جالب و کارآمد برای موبایل و تبلت به حساب می آید .  کارایی پاپ سوکت به این صورت است که پشت موبایل و یا تبلت نصب میشود و  میتوانید به راحتی و بدون نیاز به استفاده از دو دست با موبایل کار کنید .  برای انداختن عکس های سلفی این وسیله بسیار عالیست و میتوانید با قرار دادن  پاپ سوکت بین دو انگشتتان به راحتی عکاسی یا فیلم برداری کنید . به علاوه  این وسیله به نوعی یک نگهدارنده به حساب می آید و میتوانید موبایلتان را به  راحتی رو میز و یا کامپیوتر قرار بدهید و به انواع کارهایتان رسیدگی کنید و  یا فیلم ببینید. همچنین در اتومبیل میتوانید پایه پاپ سوکت را در قسمتی  مناسب قرار بدهید به به آسانی از آن استفاده نمایید .

مناسب برای
تمامی مدل های گوشی و تبلت
سایر توضیحات
کمک به نگه داشتن بسیار راحت، آسان و با امنیت انواع گوشی موبایل و تبلت در دست , جلوگیری از سر خوردن و سقوط گوشی از دست , قابل استفاده بعنوان هولدر رومیزی , قابل استفاده بصورت هولدر در داخل خودرو , باز بسته شدن آسان پاپ سوکت , بدون ایجاد مزاحمت در هنگام قرارگیری در جیب , اتصال بسیار آسان , اتصال با چسب 2 طرفه قوی , قابل نصب بر روی داشبورد انواع خودروها , قابلیت چرخش 360 درجه , قابل استفاده برای انواع گوشی موبایل، فبلت، تبلت، جی پی اس و.... , جنس PVC , ابعاد باز شده:3.5x2cm , دارای پکیجینگ
امکان چرخش 360 درجه
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...