⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c

Naztech NZT-99c Portable 4G Modem

از {{model.count}}
کدکالا : 153524363


انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب ارسال:
ارسال را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات فنی: نوع اتصال : بی‌سیم و باسیم رابط‌ها : پورت RJ-45 WAN/LAN , پورت USB , شیار سی... مدل چیپست : کوالکام قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت : 32گیگابای... شبکه‌های قابل پشتیبانی : 2G , 3G , 4G باندهای قابل پشتیبانی : +/dc-hsupa/hsdpa/hdge/gprs... کلیدها : کلید خاموش / روشن کردن دستگاه نوع آنتن : داخلی قدرت آنتن : کلید خاموش / روشن کردن دستگاه سرعت انتقال داده‌ها : سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر... منبع تغذیه : باتری لیتیوم قابل شارژ نشانگر LED : دارد صفحه نمایش : دارد مشخصات صفحه نمایش : نشانگر LED : قابلیت نمایش وضعی... باتری : دارد ظرفیت باتری : 5200mah میلی‌آمپر ساعت مدت زمان شارژدهی باتری : 18ساعت
  • قابلیت پشتیبانی از SMS: دارد
  • سایر مشخصات: حداکثر کاربر قابل پشتیبانی : 10 نوع اتصال به اینترنت : wifi/lan/usb قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های : android,ios,ma... اقلام همراه دستگاه : همراه با تبدیل سیم کارت و کیف... همراه با شارژ مخصوص : سایر مشخصات امکان استفاده از دستگاه به عنوان Power Bank پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت مدت زمان شارژ کامل 6 ساعت قابلیت استفاده به عنوان ریپیتر قابلیت استفاده به عنوان روتر پشتیبانی از تمامی اپراتورها قابلیت به اشتراک گذاری فایل ، فیلم ، عکس
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مودم 99c از مودم‌های همراه برند نزتک آمریکا است که به سفارش شرکت  هایپرسل به صورت کاملا اختصاصی، طراحی و جهت ارائه در بازار ایران، در خط  تولید قرار گرفت. البته به دنبال تحریم های بین المللی، واردات این مودم  همراه متوقف شد. با استقبال بی‌نظیر مصرف کنندگان، شرکت هایپرسل به صورت  انحصاری اقدام به بازتولید این محصول نمود. در حال حاضر مودم نزتک 99C با پشتیبانی از کلیه اپراتورهای همراه و به صورت رجیستر شده در سامانه  همتا، روانه بازار می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل با این  محصول کاربردی آشنا شوید.

نقد و بررسی مودم 99C نزتک

درباره برند نزتک آمریکا چه می‌دانید؟

برند آمریکایی نزتک یکی از اصیل‌ترین برندهای فعال در زمینه فناوری  اطلاعات و تکنولوژی‌های برتر دنیا است. نزتک در سال 1995 با هدف تولید  لوازم جانبی دستگاه‌های دیجیتال از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ، فعالیت خود  را آغاز کرد. قیمت محصولات برند نزتک در بازار ایران و در مقایسه با قیمت  دیگر برندهای لوازم جانبی موبایل، کاملا منصفانه است. این برند اصیل جوایز  بسیاری را در زمینه اختراع، نوآوری و عمل‌کرد مثبت دریافت کرده است. موفقیت  این برند در راه رسیدن به یک محبوبیت جهانی و همه گیر بسیار ستودنی است.  حال چند هفته‌ای می‌شود که با ارائه مودم 99C و دیگر مودم های همراه نزتک  به بازار، به مهم‌ترین نیاز مشتریان خود یک پاسخ جانانه داده‌ است.

چرا مودم همراه نزتک مدل 99C؟

معرفی مودم همراه نزتک

از زمان آغاز فعالیت برند نزتک تا همین چند ماه اخیر، این برند را با  محصولات لوازم جانبی لپ تاپ، اسمارت فون و تبلت می‌شناختیم و کم‌تر شاهد  تولید محصولات شبکه و مودم 4G از این برند بودیم. حتی با ورود به سایت نزتک  نیز در لیست محصولات این برند از دسته بندی مودم خبری نبود. البته این  شرکت آمریکایی قصد داشت با عرضه چند مدل مودم همراه 4G، سبد محصولات خود را  کامل نماید و حرفه‌ای‌ترین سازنده بازار باشد. هایپرسل در ابتدا از  نمایندگان انحصاری واردات محصولات نزتک در بازار ایران بود. با گذشت زمان و  افزایش تحریم‌های موجود، فعالیت برندهای آمریکایی مانند نزتک در ایران  مشکلات بسیاری پیدا کرد. چنین شد که هایپرسل تصمیم گرفت برند نزتک را در  ایران ثبت نماید و تولید مودم 99c نزتک و دیگر مدل‌های مودم همراه برند  نزتک را در ایران ادامه دهد تا جای این محصول باکیفیت و کاربردی در بازار  ایران خالی نماند.

شکل ظاهری مودم نزتک 99C

مودم 99c با ظاهر مستطیلی و طول 10 سانتی‌متر از خوش‌فرم‌ترین مودم‌های  همراه بازار به شمار می رود. قطر 2.5 سانتی‌متری مودم نزتک 99c باعث می‌شود  که از لحاظ سایز برای کاربران بسیار مناسب و استاندارد باشد. مودم نزتک  99C با 170 گرم وزن و ضخامت 16 میلی‌متری به راحتی قابل حمل است. اگر شما  هم از خریداران این محصول کاربردی هستید، خیال‌تان از بابت جابه‌جایی مودم  نزتک 99c راحت باشد چرا که به سادگی می‌توانید آن را در کیف یا جیب لباس  خود قرار دهید و همیشه همراه شما باشد. طراحی لبه‌های مودم 99C به صورت  حلالی و بدون زاویه است تا در صورت برخورد با دوخت جیب‌های شلوار یا پیراهن  شما باعث نخ کش شدن پارچه نشود و مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

آشنایی با مودم همراه 4G نزتک مدل 99C

جنس روکش بدنه مودم نزتک 99C

روکش مودم نزتک 99C از جنس پلاستیک مقاوم است. شاید شما هم در برخورد  اول با این جنس بدنه موافق نباشید ولی لازم است بدانید که هنگام تولید، این  برند فکر همه چیز را کرده است. شرط استفاده از این محصول، همراهی دائمی آن  با شما است. جنس روکش مودم 99C را به علت همین همراهی دائمی از پلاستیک  مقاوم در نظر گرفته‌اند تا در صورت افتادن یا ضربه خوردگی در طول روز، دچار  شکستگی و آسیب‌های جدی نشود. پلاستیک مقاوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها  برای تولید روکش این محصول حساس و ارزشمند است.

صفحه نمایش مودم نزتک 99C

روی بدنه مودم 99C نزتک صفحه نمایشی تعبیه شده است. این صفحه نمایش رنگی  قادر است تمامی فعالیت‌های مودم همراه شما را به نمایش درآورد. با وجود  این صفحه نمایش روی بدنه مودم 99C، می‌توانید بهترین کنترل را روی دستگاه  خود داشته باشید. البته دکمه روشن و خاموش مودم نزتک 99c درست مانند سایر  مودم‌های همراه بوده و این دکمه میان تمامی محصولات مشترک است.

اتصالات مودم 99C نزتک

مودم همراه 99C نزتک قابلیت اتصال دو سیم کارت را دارد اما تمام  مودم‌های این برند از قابلیت اتصال دو سیم کارت برخوردار نیستند. روی  دستگاه 99C نزتک دو شیار سیم کارت تعبیه شده است که یکی از شیارها مخصوص  سیم کارت نانو و شیار دیگر مخصوص سیم کارت میکرو است. البته لازم است  بدانید که هدیه این برند به خریداران مودم نزتک 99C ، یک ابزار تبدیل دو  مدل سیم کارت به یکدیگر است که همراه خود مودم دریافت خواهند کرد. با وجود  این قابلیت دیگر نیاز نیست برای استفاده از اینترنت همراه دو اپراتور،  دائما یک سیم کارت را از دستگاه خارج کنید تا بتوانید از اپراتور دیگری  استفاده نمایید. از همان ابتدای خرید محصول می‌توانید هر دو سیم کارت را  داخل دستگاه قرار دهید و آن را روشن نمایید. به صورت پیش فرض مودم 99C با  سیم کارت شماره 1 شروع به کار خواهد کرد و شما می‌توانید از بسته اینترنت  فعال روی این سیم کارت استفاده نمایید.

سرعت سوییچ میان دو اپرتور مودم 99C

شما در بازه زمانی کم‌تر از 5 ثانیه به سادگی می‌توانید میان اینترنت دو  اپراتور با استفاده از مودم همراه 99C نزتک سوئیچ نمایید. در ابتدای کار  با مودم به صورت پیش فرض، درگاه سیم کارت شماره یک فعال خواهد بود. اگر  نیاز داشته باشید از اپراتور سیم کارت دیگر استفاده نمایید تنها کافی است  کلید تعبیه شده در قسمت بالایی مودم 99C را به مدث 5 ثانیه فشار داده و نگه  دارید تا مودم شما ریست شود و در نهایت با استفاده از سیم کارت شماره دو  به فعالیت خود ادامه دهد. با وجود این قابلیت دیگر دغدغه افرادی که از دو  سیم کارت دیتا برای کار خود استفاده می‌نمایند حل خواهد شد.

ظرفیت باطری مودم 99C و قابلیت پاوربانک بودن

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مودم نزتک 99C نزتک باتری فوق‌العاده قوی و  کاربردی آن است. باتری لیتیوم‌یون مودم نزتک 99C با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر  ساعتی خود یک خروجی 7 ولت را به شما ارائه خواهد داد. با استفاده از چنین  باتری قدرتمندی شما می‌توانید به صورت 18 ساعت مداوم به اینترنت 4G متصل  باشید بدون اینکه نیازی به شارژر باشد. یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه  هنگام خرید مودم همراه توجه به ظرفیت باتری دستگاه است. مودم نزتک 99C به  خوبی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده است و حتی می‌تواند هنگام نیاز  به پاوربانک نیز شما را همراهی نماید. این مودم همراه کاربردی می‎تواند 48  ساعت مداوم به صورت آماده باش باقی بماند. شاید برای شما هم این سوال پیش  آمده باشد که چطور می‌شود از یک مودم به عنوان پاوربانک هم استفاده کرد؟
نزتک این نیاز شما را به سادگی پاسخ داده است. با درگاه‌های میکرو USB و  USB که در طراحی این مودم تعبیه شده است و یک کابل که نقش مبدل این  درگاه‌ها را بر عهده دارد، شما به سادگی می‌توانید یک پاروبانک هم در دل  مودم همراه 99C خود داشته باشید. در مسافرت‌های بین شهری خود می‌توانید  اینترنت پرسرعت را همراه یک پاوربانک قوی برای تلفن همراه خود داشته باشید و  نگران مشکل کمبود شارژ نباشید. اگر با استفاده از شارژر مخصوص شرکت نزتک  مودم همراه 99C خود را شارژ نمایید، طی مدت 6 ساعت باطری 5200 میلی‌آمپر  ساعت مودم شما شارژ خواهد شد.

قابلیت روتر و ریپیتر؛ تقویت کننده وای فای

وقت آن رسیده است که به قابلیت تقویت‌کنندگی یا ریپیتری مودم همراه نزتک  نیز اشاره نماییم. با یک مثال ساده اهمیت استفاده از این مودم را برای شما  شفاف خواهیم کرد. تصور کنید که منزل شما دارای یک مودم روتر ADSL همراه  وای فای بسیار خوب و کاربردی است ولی سرعت این وای فای در قسمتی از خانه  شما به شدت پایین است و در طول روز این سرعت پایین برای شما مشکل ساز  می‌شود. خب این مشکل را چگونه حل خواهید کرد؟
شاید تا امروز تصمیم داشتید که با این مشکل بسوزید و بسازید. دیگر نیازی به  سازش با سرعت پایین اینترنت نیست. وارد تنظیمات مودم نزتک 99C شوید و سپس  از بخش WLAN و فهرست وای فای‌هایی که مودم 99C شما در حال شناسایی آن‌ها  است، وای فای منزل خود را انتخاب نمایید. در قدم بعدی کافی است که رمز عبور  را وارد نمایید. فقط طی کردن همین مراحل به شما کمک خواهد کرد تا وای فای  منزل شما در آن نقطه تقویت شود. مودم‌های کمی در بازار با چنین قابلیتی  پیدا خواهند شد که در مواقع ضروری شما را همراهی و مشکل ضعیف بودن وای فای  را برای شما حل نمایند. به سادگی و با تبدیل مودم همراه 99C نزتک به ریپیتر  وای فای، می‌توانید تمامی دستگاه‌های خود را به اینترنت و وای فای مودم  متصل نمایید. به این قابلیت، تولید یک هات اسپات خصوصی می‌گویند. این مودم  با قابلیت روتر و ریپیتر حسابی در بازار محبوبیت پیدا کرده است. این مودم  با استفاده از چیپ قدرتمند کوالکام می تواند سرعت اینترنت بالایی را برای  شما فراهم کند.

درگاه‌های بی‌شمار مودم 4G نزتک

به دلیل تک بانده بودن ارتباط‌های بی‌سیم این مودم، حداکثر ده کاربر  می‌توانند به صورت هم زمان به مودم متصل باشند و از وای فای استفاده  نمایند. مودم 99C نزتک با پشتیبانی از فرکانس‌های شبکه‌های موبایلی 3G و 4G  در رده LTE Cat4 قرار دارد. با حداکثر 150 مگابایت سرعت دانلود و 70  مگابایت سرعت آپلود می‌توانید نهایت لذت بردن از سرعت اینترنت را هنگام  استفاده از این مودم همراه تجربه نمایید. این مودم دارای دو شیار سیم کارت  نانو و میکرو، شیار کارت حافظه 32 گیگابایت، درگاه LAN/WAN، MINI USB و  درگاه 2.0 USB است. با تنوع درگاهی موجود در مودم نزتک 99C شما می‌توانید  یک دستگاه کاملا انعطاف پذیر داشته باشید. به عنوان مثال شما می توانید در  صورت نیاز لپ تاپ یا کامپیوتر خود را از طریق lan به اینترنت دستگاه متصل  نمایید و هم زمان با قرار دادن یک کارت حافظه درون دستگاه، اطلاعات دانلود  شده از اینترنت خود را داخل کارت حافظه مودم همراه ذخیره نمایید و در صورت  تمایل، اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

حرف آخر

در آخر لازم است به شما بگویم که یک کاربر با استفاده از مودم 99C نزتک  می‌تواند هر زمان که اراده کند و هر جایی که مستقر باشد از اینترنت همراه  با سرعتی بالاتر از سرعت اینترنت ADSL و TD-ITE بهره مند شود. مودم نزتک  99C با قابلیت‌هایی از جمله باتری 5200 میلی‌آمپر ساعت، قابلیت پاوربانکی،  روتر و ریپیتری، آموزش‌های زبان فارسی، پذیرش دو سیم کارت و از همه مهم‌تر،  گارانتی سه ساله شرکت هایپرسل، فراتر از انتظارات شما از یک مودم همراه 4G  است. تنها با یک مودم همراه می توانید از طریق USB، LAN و وایرلس به  اینترنت پرسرعت متصل شوید.

 آموزش قرار دادن دو سیم کارت در مودم Naztech NZT 99C


                 

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

آموزش اتصال و ورود به پنل مودم Naztech NZT 99C

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


                                            

مشخصات فنی
نوع اتصال : بی‌سیم و باسیم
رابط‌ها : پورت RJ-45 WAN/LAN , پورت USB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
مدل چیپست : کوالکام
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت : 32گیگابایت
شبکه‌های قابل پشتیبانی : 2G , 3G , 4G
باندهای قابل پشتیبانی : +/dc-hsupa/hsdpa/hdge/gprs/umts/gsm/lte4g
کلیدها : کلید خاموش / روشن کردن دستگاه
نوع آنتن : داخلی
قدرت آنتن : کلید خاموش / روشن کردن دستگاه
سرعت انتقال داده‌ها : سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 70 مگابیت بر ثانیه
منبع تغذیه : باتری لیتیوم قابل شارژ
نشانگر LED : دارد
صفحه نمایش : دارد
مشخصات صفحه نمایش : نشانگر LED : قابلیت نمایش وضعیت شبکه ، میزان مصرف باتری ، وضعیت دیتا و wifi و ...
باتری : دارد
ظرفیت باتری : 5200mah میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژدهی باتری : 18ساعت
قابلیت پشتیبانی از SMS
دارد
سایر مشخصات
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی : 10
نوع اتصال به اینترنت : wifi/lan/usb
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های : android,ios,mac,windows
اقلام همراه دستگاه : همراه با تبدیل سیم کارت و کیف محافظ مودم
همراه با شارژ مخصوص : سایر مشخصات
امکان استفاده از دستگاه به عنوان Power Bank
پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت
مدت زمان شارژ کامل 6 ساعت
قابلیت استفاده به عنوان ریپیتر
قابلیت استفاده به عنوان روتر
پشتیبانی از تمامی اپراتورها
قابلیت به اشتراک گذاری فایل ، فیلم ، عکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...