⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل SoundGear

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب ارسال:
ارسال را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 250*250 میلی‌متر
  • وزن: 350 گرم
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • اتصال دهنده: جک 3.5 میلی‌متری صدا
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این اسپیکر پوشیدنی که “SoundGear” نام دارد را می‌توان جایگزینی جذاب برای  هدفون‌های تو گوشی دانست.  یک بالشت گردنی را تصور کنید؛ حال تصور کنید به جای آنکه وسیله‌ی مخملی  نرمی برای استراحت شما باشد، آن بالشت حاوی اسپیکرهایی برای گوش دادن به  موسیقی است. این دیوایس توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود،‌ این بدان  معناست که شما می‌توانید از آن به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی برای تماس‌های  تلفنی‌تان نیز استفاده کنید. به گفته‌ی کمپانی سازنده، ایده‌ی طراحی چنین محصولی از آنجایی برخواسته است  که شما احتمالا می‌خواهید بدون آنکه دنیای اطرافتان را محدود کنید، از گوش  دادن به موسیقی لذت ببرید. استفاده از این دیوایس نیز راحت است، زیرا بر  روی بدن شما قرار خواهد گرفت. اگر شما در دفتر کاریتان هستید، شما قطعا به یک هدفون نیازدارید که شاید  حتی در وهله اول قابلیت حذف نویز در آن ضروری نباشد. اما اگر در خانه و یا  هر جای دیگری مشغول به کار هستید که مستلزم گوش دادن به موسیقی با صدای  بلند است و شما نمی‌خواهید صدای آن تمام منزل را فرا بگیرد،‌ اینجاست که  می‌تواند اسپیکر پشت گردنی به کمک شما آید .

 با کمک اسپیکرهای هوشمند  SRS-WS1 نیازی نیست هر یک به اتاقی جداگانه پناه ببرید و می توانید در کنار  یکدیگر از شنیدن اصوات دلخواهتان لذت ببرید . حتما یک دوچرخه سوار نیازمند چنین محصولی است تا بتواند علاوه بر گوش دادن  به صداهای اطراف خود جهت حفظ امنیتش، از گوش دادن به موسیقی با صدای بلند  نیز لذت ببرد.  این گجت جذاب از دو بلندگوی اصلی در بالا و دو اسپیکر کوچک لرزشی در پایین  برخوردار است که با ترکیبی از فناوری های DTS و Hi-Fi DAC اصوات مختلف را  تا حد امکان با وضوح بالا و مشابه واقعیت منتشر می سازد. 

با خرید این اسپیکر تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را کسب خواهید کرد و  به دلیل طراحی خاص و جدید آن برای اطرافیان و دوستان شما بسیار جلب توجه  خواهد کرد سایر مشخصات و ویژگی ها : یک بلندگوی راحت و پوشیدنی طرح باز که صدایی واضح را در اختیارتان قرار  میدهد تکنولوژی Patented Waveguide، پردازش سیگنال های دیجیتال و بلندگوهایی رو  به جلو که صدایی غنی و عمیق را در اطراف کاربر ارائه میدهد با استفاده از سه دکمه ریموت کاربر میتواند به تماس های صوتی پاسخ داده و  موسیقی را پخش و یا نگه دارد باتری lithium-ion که با یک بار شارژ حدود ۶ ساعت کار میکند قابلیت اتصال رم میکرو و فلش مموری دارای گیرنده رادیو FM ورودی AUX

ابعاد
250*250 میلی‌متر
وزن
350 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
اتصال دهنده
جک 3.5 میلی‌متری صدا
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
ورودی کارت حافظه
دارد
قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
micro SD
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
32 گیگابایت
فرکانس پاسخ‌گویی
100Hz – 20kHz هرتز
پورت USB
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی صدا
دارد
ورودی میکروفون
دارد
میکروفون
دارد
صفحه نمایش
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
رادیو
ندارد
تعداد اجزاء اسپیکر
4 عدد
قطر بلندگو
31 میلی‌متر
وزن اسپیکر
350 گرم
توان خروجی اسپیکر
6
فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
100Hz – 20kHz
حداکثر قدرت ورودی
3 میلی‌‌وات
باتری
دارد
نوع باتری
لیتیوم
ظرفیت باتری
800 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش
6 ساعت
مدت زمان شارژ شدن
2 ساعت
منبع تغذیه
USB
اقلام همراه بلندگو
کابل AUX , کابل شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...